lunes, 8 de marzo de 2010

Jantokiko begiraleen greba / Huelga monitores del comedor

Jantokiko begiraleen greba hurrengo egunetarako dago deituta: Martxoak 9 (asteartea), 11 (osteguna), 15 (astelehena) eta 17 (asteazkena).
Zerbitzu minimoek zihurtatzen dute bi eta hiru urtetako umeek eskolan jan ahal izango dutela.
Beste ume guztiek greba aurreko egunean guttun bana jasoko dute esanez jantokian jan dezaketen edo ez. Egun bakoitzean greba egiten duten begiraleen arabera erabakiko da hau.
Eskolak egin beharreko antolakuntza ez da erraza, begirale batzuek ez baitute azken unerarte esaten greba egingo duten ala ez.
Bukaerarik gabeko greba izanda, Guraso Elkarteak jantokiaren antolakuntza familientzako egokia izan dadila nahiko luke.
Jakingo duzue, zuen seme-alabek eskolan jan ezin badute, 13.30etan joan beharko duzuela beraien bila eta berriz bueltan eraman arratsaldeko hiruretan.
Ikasleek ezin izango dute otarteko edo antzerakorik eraman, ez baita inor egongo zaintzen.

Mila esker zuen arretagatik.

-------------------------

La huelga de monitores del comedor está convocada por ahora para los días 9(martes), 11(jueves), 15 (lunes) y 17 (miércoles) de Marzo.
El servicio de comedor está asegurado para los alumnos de las clases de dos y tres años por servicios mínimos.
Al resto de los alumnos se les entregará el día previo a cada día de huelga una carta en la que se os indicará si puede comer o no en la escuela.
Esto depende del número de empleadas que hagan huelga cada día.
La organización por parte de la escuela no es fácil, puesto que algunas monitoras no comunican si hacen huelga hasta el último momento.
Siendo esta una huelga indefinida, la AMPA está intentando que la organización de la escuela sea la más favorable para las familias
Como ya sabéis en caso de que vuestro hijo/a no pueda comer en el comedor se le habrá de recoger a las 13:30 y volverle a llevar a las 15:00 horas. Los alumnos no podrán llevar ni bocadillos, ni otro tipo de comidas puesto que no habrá nadie para cuidar de ellos.

Un saludo

No hay comentarios:

Publicar un comentario